REGULAMIN FUNKY ENGLISH STUDIO JĘZYKOWE z dnia 05.05.2025
Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia Usług edukacyjnych przez Organizatora oraz prawa i obowiązki osób z nich korzystających oraz ich przedstawicieli ustawowych.
W związku z tym, iż Organizator świadczy usługi głównie dla osób małoletnich, wszelkie czynności związane z zawieraniem i realizacją umów dokonywane są przez przedstawicieli ustawowych osób małoletnich. Organizator dopuszcza możliwość świadczenia Usług edukacyjnych dla osób pełnoletnich. W takim przypadku, czynności wskazane w Regulaminie, zastrzeżone dla przedstawicieli ustawowych, dotyczą bezpośrednio Uczestnika pełnoletniego.
§1
Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:
Kurs – cykl następujących po sobie zajęć indywidualnych dla osób pełnoletnich lub niepełnoletnich lub zajęć grupowych dla osób niepełnoletnich. Każdy kurs posiada swoją nazwę.
Organizator – Kamila Karczewska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Funky English Studio Językowe” z siedzibą w Kielcach przy ul. Ściegiennego 81/8, 25-114 Kielce, o numerze NIP: 9591361791, REGON: 260107877, zwany także FUNKY ENGLISH
Regulamin – niniejszy regulamin Funky English, który obowiązuje od dnia ……………….r., tj. od dnia publikacji.
Usługi edukacyjne – usługi nauczania języka obcego organizowane i świadczone odpłatnie Uczestnikom przez Organizatora w ramach Kursów.
Umowa – umowa o świadczenie Usług edukacyjnych w ramach Kursu, zawarta pomiędzy Organizatorem, a przedstawicielem ustawowym Uczestnika lub pełnoletnim Uczestnikiem Kursu.
Klient – przedstawiciel ustawowy niepełnoletniego Uczestnika Kursu lub pełnoletni Uczestnik Kursu.
Uczestnik – osoba, która otrzymała dostęp do Usługi edukacyjnej, po prawidłowym wypełnieniu Formularza zgłoszeniowego oraz zawarciu Umowy z Organizatorem oraz akceptacji Regulaminu przez Klienta, który dokonał powyżej wskazanych czynności.
Zajęcia grupowe – zajęcia prowadzone w ramach Kursu w grupach, których liczebność wynosi min.8 (osiem) osób, z zastrzeżeniem §3 ust. 7.
Zajęcia indywidualne – zajęcia prowadzone w ramach Kursu, dla pojedynczych osób pełnoletnich albo niepełnoletnich
Konto klienta – konto utworzone podczas procedury zapisu, na platformie eduSky, które umożliwia m.in. weryfikację przerabianego w trakcie zajęć materiału, sprawdzanie zadań domowych, śledzenie tematów zajęć, wyników testów, harmonogram zajęć i płatności oraz dostęp do materiałów, które są tam umieszczane również w przypadku nieobecności Uczestnika.
Szkoła – siedziba główna i dodatkowe Organizatora
Materiały szkoleniowe –w zależności od rodzaju Umowy:
– dostęp do materiałów szkoleniowych Genki online – przyznany na czas trwania kursu w danym roku szkolnym
lub
– dostęp do materiałów szkoleniowych Genki udostępnionych na pendrive – przekazywane na własność Klienta
§2 [Procedura zgłoszeniowa]
- Zgłoszenie Uczestnika w celu skorzystania z Usług edukacyjnych świadczonych przez Organizatora dokonywane jest poprzez złożenie przez Klienta oświadczenia woli w postaci ustnej lub pisemnej, osobiście lub z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość (telefon, poczta elektroniczna lub inne), za pomocą formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.funkyenglish.pl lub poprzez formularz rejestracyjny eduSky. W szczególności zgłoszenie uczestnictwa w Kursie może nastąpić bezpośrednio po bezpłatnej lekcji pokazowej przeprowadzonej przez Organizatora we wskazanym przez niego miejscu i terminie. Osoby zainteresowane zgłaszają chęć skorzystania z Usług edukacyjnych osobiście lub na adresy i telefony podane na oficjalnych stronach Organizatora lub zawarte w ogłaszanych przez niego ofertach.
- W toku procedury zgłoszeniowej Organizator poprosi osoby zainteresowane korzystaniem z Usług edukacyjnych o udzielenie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy. Podanie danych osobowych jest fakultatywne, aczkolwiek odmowa ich udzielenia będzie uniemożliwiać zawarcie Umowy.
- Klient oświadcza, iż w ramach procedury zgłoszeniowej udostępnia Organizatorowi prawdziwe dane zgłoszeniowe,
- Organizator może odmówić zawarcia Umowy w sytuacji, gdy liczba miejsc przypadająca na dany Kurs, została wyczerpana. W przypadku zwolnienia się miejsca, Organizator zastrzega sobie możliwość kontaktu z Klientem, któremu odmówiono przyjęcia zgłoszenia z powodu wyczerpania limitu miejsc, w celu zaproponowania udziału w Kursie.
- Każdy potencjalny Uczestnik (osoba zainteresowana wzięciem udziału w Kursie Organizatora), wypełnia bezpłatny test kwalifikacyjny celem weryfikacji jej znajomości języka (w wypadku uczestników małoletnich odbywa się to za zgodą przedstawiciela Ustawowego), umożliwiający przypisanie danej osoby do Zajęć grupowych bądź Zajęć indywidualnych na odpowiednim poziomie. W przypadku Uczestników, których wiek nie pozwala na samodzielne rozwiązanie testu kwalifikacyjnego, przypisanie do Zajęć grupowych odbywa się na podstawie informacji otrzymanych od jej przedstawiciela ustawowego.
- Osoby rozpoczynające naukę języka obcego od podstaw mogą przystąpić do Kursu bez przystąpienia do testu kwalifikacyjnego.
- Po prawidłowym dokonaniu zgłoszenia i jego akceptacji przez Organizatora, Klient zobowiązany jest do zawarcia Umowy. Umowę zawiera się online akceptując smsem Umowę i niniejszy Regulamin będący integralną częścią Umowy, po zapoznaniu się z informacjami o Kursie oraz warunkach współpracy przedstawionych przez Organizatora.
- Z zastrzeżeniem §3 ust. 19 Umowa ulega rozwiązaniu, a wszelkie wpłacone koszty są zwracane przez Organizatora, w sytuacji, gdy do wyznaczonego przez Organizatora w ofercie kursu terminu nie zgłosiła się wystarczająca liczba Uczestników mogących uczęszczać na Zajęcia grupowe, tj. nie utworzono grupy min. 8-osobowej.
§3 [Organizacja i realizacja Kursów]
- Organizator organizuje i udostępnia swoje Usługi edukacyjne odpłatnie przez cały rok kalendarzowy. Kontakt z Organizatorem możliwy jest poprzez wysyłanie korespondencji na adres jego siedziby lub za pośrednictwem telefonu pod numerami 502382218, 660 952 049, a także drogą elektroniczną pod adresem biuro@funkyenglish.pl.
- Świadczenie Usług edukacyjnych odbywa się w lokalu w siedzibie Organizatora lub w lokalu oddalonym od siedziby Organizatora maksymalnie o 4 km z zastrzeżeniem, że miejsce świadczenia Usług edukacyjnych będzie wskazane w grafiku zajęć.
- Organizator zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia zajęć poza miejscem świadczenia Usług Edukacyjnych, np. na świeżym powietrzu lub w innym wybranym miejscu, z zastrzeżeniem, że o zmianie miejsca przeprowadzenia zajęć Klient lub przedstawiciel ustawowy małoletniego Uczestnika zostanie każdorazowo poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem drogą telefoniczną lub elektroniczną na adresy lub telefony wskazane podczas procedury zgłoszeniowej.
- Organizator prowadzi Kursy z języka angielskiego
– metodą Genki English poprzez realizację wybranych zagadnień z programu Genki English dostępnego pod adresem genkienglish.net. Rodzaj i zakres realizowanych zagadnień są uzależnione od czasu trwania Kursu, poziomu grupy, wieku i ilości Uczestników.
– realizowane zgodnie z podręcznikiem i/lub na podstawie materiałów przygotowanych przez lektora. Podręcznik stanowi jedynie bazę, nie musi być zrealizowany w całości. Jego treści są wzbogacona dodatkowymi ćwiczeniami przygotowanymi przez lektora. - Kursy prowadzone są przez lektorów języka obcego o odpowiedniej znajomości nauczanego języka oraz po odbyciu szkoleń z metod używanych w pracy Organizatora. Żaden lektor nie jest przypisany do konkretnych zajęć grupowych. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany lektora w trakcie realizacji umowy o świadczenie usług edukacyjnych. W przypadku nieobecności lektora, Organizator może zorganizować na jego miejsce zastępstwo, z zastrzeżeniem, iż osoba która zastępuje lektora będzie posiadać doświadczenie oraz umiejętności językowe umożliwiające jej prawidłowe świadczenie Usług edukacyjnych.
- Uczestnikiem Kursu może być osoba, która w dniu jego rozpoczęcia ma ukończone min. 4 lata. W uzasadnionych przypadkach, Organizator może wyrazić zgodę na uczestnictwo w Kursie osoby poniżej 4 lat.
- Organizator może zdecydować o rozpoczęciu zajęć w grupie, z liczbą Uczestników mniejszą niż zakładane minimum, tj. mniej niż 8 (osiem) osób. Grupa może liczyć maksymalnie 12 osób. W wyjątkowych przypadkach za zgodą Organizatora grupa może liczyć więcej niż 12 osób, np. w przypadku odrabiania zajęć lub lekcji testowej.
- Czas trwania Zajęć grupowych prowadzonych metodą Genki English obejmuje pakiet 30 (trzydziestu) zajęć 50-cio minutowych. Zajęcia grupowe odbywają się według harmonogramu określonego na zasadach zawartych w Umowie.
- Czas trwania Zajęć grupowych prowadzonych na bazie podręczników obejmuje pakiet 60 (sześćdziesięciu) zajęć 60-cio minutowych, realizowanych w trakcie dwóch spotkań tygodniowo po 60 minut każde lub według harmonogramu określonego na zasadach zawartych w Umowie.
- Czas trwania Zajęć indywidualnych wynosi 60 minut, zaś ich ilość jest uzależniona od ustaleń z Klientem i określona każdorazowo w Umowie.
- Kursy realizowane są w czasie od września danego roku szkolnego do ostatniego dnia czerwca i w tym czasie powinny być zrealizowane zajęcia w ilości przewidzianej w Umowie. Wyjątkiem są kursy indywidualne, które w uzasadnionych przypadkach i po ustaleniu tego z Klientem mogą odbywać się także w okresie wakacyjnym.
- Uczestnik jest uprawniony do otrzymania dyplomu poświadczającego ukończenie przez niego Kursu.
- W przypadku odwołania Kursu z przyczyn losowych bądź leżących po stronie Organizatora, Organizator niezwłocznie informuje o tym Klientów drogą telefoniczną lub elektroniczną na adresy lub telefony wskazane podczas procedury zgłoszeniowej. W takiej sytuacji, w celu realizacji odwołanych zajęć, Organizator wydłuży kurs, z zachowaniem tego samego dnia/dni i godziny/godzin zajęć, o ilość odwołanych lekcji, z zastrzeżeniem, że zrealizowanie odwołanych zajęć odbędzie się w terminie do ostatniego dnia czerwca włącznie.
- Organizator nie świadczy Usług edukacyjnych w dniach przypadających na dni ustawowo wolne od pracy oraz dni wolne i przerwy od zajęć prowadzonych w szkołach publicznych ustalone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r., nr 46, poz. 432 ze zm.).
- Organizator zwraca Klientowi koszty Kursu do wysokości niezrealizowanych zajęć, w przypadku wypowiedzenia Umowy przez Klienta bądź Organizatora.
W wypadku wypowiedzenia Umowy przez którąkolwiek ze Stron zwrotowi nie podlega opłata za udostępnione materiały szkoleniowe w postaci programu Genki.
- Materiały szkoleniowe Genki w formie dostępu online zostaną udostępnione Uczestnikowi najwcześniej w drugim tygodniu po rozpoczęciu Kursu i opłaceniu pierwszej raty za Kurs. Materiały online są dostępne dla Uczestników kursów Genki na czas trwania kursu w roku szkolnym w którym została zawarta Umowa.
- Istnieje możliwość odwołania kolejnych zajęć grupowych ustalonych w harmonogramie, najpóźniej do zakończenia zajęć poprzedzających zajęcia, które mają być odwołane.
Warunkiem odwołania zajęć jest zgłoszenie wniosku Organizatorowi w formie ustnej, pisemnej lub elektronicznej oraz zgoda wszystkich przedstawicieli ustawowych Uczestników lub dorosłych Uczestników kursu danych Zajęć grupowych. W przypadku odwołania zajęć, zostaną one odrobione poprzez wydłużenie kursu lub w terminie ustalonym przez Organizatora.
- Uczestnik Zajęć indywidualnych lub jego przedstawiciel ustawowy może odwołać kolejne zajęcia ustalone w harmonogramie, najpóźniej na 24 godziny przed rozpoczęciem zajęć, które mają być odwołane. W tym celu Klient powinien poinformować o tym Organizatora w formie pisemnej lub elektronicznej. W przypadku odwołania zajęć nastąpi odrobienie poprzez wydłużenie kursu o ilość odwołanych lekcji z zachowaniem tego samego dnia/dni i godziny/godzin zajęć, z zastrzeżeniem, że zrealizowanie odwołanych zajęć odbędzie się w terminie do ostatniego dnia czerwca włącznie lub w terminie uzgodnionym przez Uczestnika lub jego przedstawiciela ustawowego oraz Organizatora.
- W przypadku zajęć grupowych, gdy przed rozpoczęciem pierwszych zajęć nie zgłosi się wymagana liczba uczestników lub gdy w trakcie kursu liczba uczestników w grupie spadnie poniżej 8 (ośmiu) Organizator ma prawo:
- rozwiązać umowę o świadczenie usług edukacyjnych bez zachowania okresu wypowiedzenia. W takim wypadku przedstawiciel ustawowy Uczestnika otrzyma zwrot uiszczonej kwoty pomniejszonej o zrealizowane już zajęcia
- zaproponować przypisanie Uczestnika do innych Zajęć grupowych o tym samym poziomie
zaawansowania z możliwością wykorzystania niezrealizowanych zajęć na poczet zajęć prowadzonych w nowej grupie
- przełożyć datę rozpoczęcia Kursu, do czasu zebrania wymaganej liczby Uczestników w odpowiednim terminie
- zaproponować kontynuację Kursu w mniejszej grupie, ale na nowych warunkach finansowych
W przypadku ppkt 2 i 3, gdy Klientowi nie pasują nowe terminy Organizator ma obowiązek zgodzić się na rozwiązanie Umowy zgłoszone przez przedstawiciela ustawowego Uczestnika
20.Klienci są uprawnieni do oceny Kursu oraz lektorów prowadzących zajęcia, a także do składania w każdym czasie wniosków, uwag oraz zastrzeżeń dotyczących organizacji i świadczenia Usług edukacyjnych przez Organizatora.
- Organizator jest zobowiązany, na żądanie zgłoszone przez przedstawiciela ustawowego Uczestnika na zakończenie Kursu, przekazać przedstawicielowi ustawowemu Uczestnika raport podsumowujący pracę Uczestnika w ramach danego Kursu.
- Zajęcia grupowe będą realizowane w dostępny dla placówki sposób zarówno w formie fizycznej na miejscu jak i za pośrednictwem platformy cyfrowej w formie nauki zdalnej. Formą domyślą będą zajęcia stacjonarne w placówce. W przypadku wystąpienia zapisów z §14 usługi będą świadczone na niezmienionym poziomie merytorycznym, a program
realizowany zgodnie z harmonogramem, zmianie może ulec jedynie forma zajęć.
- Zajęcia indywidualne mogą być realizowane stacjonarnej bądź online w zależności od indywidualnych ustaleń z Klientem i będą świadczone na niezmienionym poziomie merytorycznym, a program realizowany zgodnie z harmonogramem.
24. Przedstawiciel Ustawowy uczestnika kursu zobowiązuje się poinformować szkołę o chorobach i/lub alergiach Uczestnika, które mogą mieć wpływ na przeprowadzenie kursu i bezpieczeństwo Uczestnika w czasie pobytu w placówce. - Nieobecność Uczestnika na zajęciach:
Jeśli Uczestnik nie może być obecny na zajęciach:
– ma dostęp do materiałów z lekcji do samodzielnego nadrobienia na koncie klienta w eduSky,
-może odrobić zajęcia w innej grupie (pod warunkiem, że istnieje grupa o poziomie i wieku Uczestnika)
– może przyjść na konsultacje do lektora. Konsultacje odbywają się w wypadku 4 nieobecności pod rząd z usprawiedliwionego powodu w przypadku grup z zajęciami w wymiarze 2 lekcji tygodniowo oraz 3 nieobecności pod rząd z usprawiedliwionego powodu w przypadku grup z zajęciami w wymiarze 1 lekcji tygodniowo.
§4 [Opłaty i sposoby ich uiszczania]
- Aktualne ceny za wszystkie Usługi edukacyjne świadczone przez Organizatora, znajdują się w cenniku Organizatora, pod numerami telefonu 502382218 oraz 660 952 049.
- Cena Kursów uzależniona jest od ich rodzaju, ilości godzin zajęciowych realizowanych w ramach Kursów, ilości uczestników oraz poziomu zaawansowania.
.
3. Z tytułu świadczenia usług przez Funky English Klient lub Opiekun zobowiązany jest terminowo uiszczać́ na rzecz Funky English miesięczną̨ opłatę̨ za przynależność́ do grupy stosownie do obowiązującego cennika. Klient zobowiązany jest do ponoszenia całości kwoty za miesiąc, niezależnie od ilości zorganizowanych lekcji w danym miesiącu lub pojedynczych nieobecności na zajęciach, gdyż̇ opłata jest za przynależność́ do poszczególnych grup.
- Organizator informuje w sposób jasny i zrozumiały osoby zainteresowane skorzystaniem z Usług edukacyjnych o ich cenie, zawsze przed zawarciem Umowy.
5.Płatności za kurs należy dokonywać na konto bankowe mBank 10 1140 2017 0000 4002 0566 6047. Szczegółowy harmonogram płatności dostępny jest po zalogowaniu na konto klienta w eduSky.
- Opłata pierwszej raty wynikającej z harmonogramu opłat powinna zostać zrealizowana w dniu zawarcia Umowy poprzez przelew we wskazanej przez Organizatora formie. Jeśli opłata nie zostanie dokonana w terminie 7 dni, umowa ulega automatycznej anulacji. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy opłata nie zostanie dokonana z przyczyn niezależnych, wtedy Organizator indywidualnie rozpatrzy możliwość wydłużenia terminu pierwszej wpłaty.
- Opłaty kolejnych rat powinny zostać uiszczone najpóźniej do 5-ego dnia każdego kolejnego miesiąca, w którym realizowany jest Kurs. W przypadku opóźnienia w płatności którejkolwiek z rat, należą się z tego tytułu odsetki ustawowe za opóźnienie.
1) W przypadku, gdy przedstawiciel ustawowy Uczestnika opóźnia się z zapłatą raty powyżej 14 dni roboczych, Organizator wzywa go do uiszczenia zaległej kwoty w terminie 7 dni pod rygorem wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia. W przypadku braku zapłaty za dany miesiąc i opóźnienie wynoszące co najmniej 21 dni Organizator podejmie decyzję o niewpuszczeniu Uczestnika na lekcje.
2) Zmiana kwoty w umowie ze względu na inflację następuje automatycznie. Kwota wzrasta w styczniu każdego roku następującego po roku zawarcia umowy o wzrost poziomu inflacji.
§5 [Wypowiedzenie Umowy]
- Każda ze Stron może wypowiedzieć niniejszą umowę z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego, jakim jest miesiąc kalendarzowy. Okres rozliczeniowy rozpoczyna się pierwszego i kończy ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego.
- Dla swej ważności wypowiedzenie powinno być złożone mailowo na adres: biuro@fukyenglish.pl.
- W wypadku rezygnacji z kursu w trakcie jego trwania zwrotowi podlega opłata proporcjonalna do ilości niezrealizowanych zajęć, przyjmując, że opłata za kurs obejmuje 30 (trzydzieści) godzin lekcyjnych kursu Genki lub 60 (sześćdziesiąt) kursu NGL.
- Zwrotowi nie podlega opłata za przekazane materiały szkoleniowe.
5. Okres wypowiedzenia umowy jest okresem płatnym.
§6 [Prawa własności intelektualnej]
- Usługi edukacyjne oferowane przez Organizatora, udostępniane materiały szkoleniowe oraz wszelkie utwory i metody prezentowane podczas Kursów przez Organizatora, w tym poszczególnych lektorów prowadzących zajęcia podlegają ochronie prawnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Uczestnik poprzez udział w Kursie, a przedstawiciel ustawowy Uczestnika poprzez zawarcie Umowy nie nabywa jakichkolwiek praw na dobrach niematerialnych wymienionych w §6 ust. 1.
- Uczestnik oraz jego przedstawiciel ustawowy, w związku z korzystaniem z Usług edukacyjnych, zobowiązani są do przestrzegania praw wynikających z rejestracji praw własności przemysłowej, w tym wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych, przemysłowych, a także wszelkich innych chronionych dóbr niematerialnych oraz do przestrzegania praw wynikających z autorskich praw majątkowych oraz pokrewnych, a także praw twórców wynikających z autorskich praw osobistych.
- Przekazywane Uczestnikowi materiały szkoleniowe są chronione prawem autorskim. Korzystanie z egzemplarzy materiałów ogranicza się tylko do dozwolonego użytku przewidzianego przepisami Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631)
§7 [Zakres odpowiedzialności Organizatora]
- Organizator odpowiada za dochowanie należytej staranności w realizacji Usług edukacyjnych, w szczególności za poziom i jakość świadczonych usług, a także za warunki w jakich są one świadczone.
- Organizator informuje, iż dochował wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia miejsca prowadzenia usług edukacyjnych. Zastrzega się, by nie zostawiać swoich rzeczy bez nadzoru i pozostawiać takowe w szatni, w celu zminimalizowania ryzyka kradzieży oraz zgubienia cennych rzeczy. Uczestnik deklaruje, że nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania w przypadku, gdy kradzież, uszkodzenie lub zaginięcie pozostawionych na terenie miejsca wykonywania Usługi rzeczy nastąpi w momencie, gdy nie dochował szczególnej staranności w celu ich zabezpieczenia, mimo zaleceń ze strony Organizatora
- Treści przekazywane w ramach Kursów nie mogą być interpretowane jako rozwiązania indywidualnych problemów, w szczególności porady prawne, medyczne lub finansowe. Treści te przekazywane są wyłącznie w celach edukacyjnych.
- Przedstawiciel ustawowy Uczestnika lub wskazana przez niego osoba są zobowiązani do każdorazowego przeprowadzenia Uczestnika na zajęcia i odebrania go niezwłocznie po ich zakończeniu.
- Przedstawiciel ustawowy małoletniego Uczestnika może na własną odpowiedzialność, poprzez złożenie pisemnego oświadczenia w tej sprawie Organizatorowi, zezwolić na każdorazowe samodzielne przyjście i powrót Uczestnika z zajęć.
- Przedstawiciel ustawowy Uczestnika może na własną odpowiedzialność, poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej lub za pomocą formularza online wyrazić zgodę na odbiór dziecka ze świetlicy szkolnej lub/i jego pozostawienie dziecka pod opieką świetlicy przez Organizatora.
- Ze względu na fakt, iż integralną częścią usługi może być również utrwalenie uczestnictwa dziecka w zajęciach, Klient/Opiekun uczestnika zajęć oświadcza, że wyraża zgodę na używanie wizerunku dziecka w przypadku utrwalania zajęć podczas lekcji, warsztatów czy eventów, zarówno w postaci foto, jak i wideo i nie będzie rościł sobie praw majątkowych z powodu ich wykorzystania. Uczestnik zostanie każdorazowo poinformowany, jeśli na miejscu pojawi się osoba utrwalająca foto lub video. Na prośbę Klienta każdorazowo Organizator usunie zdjęcie lub wideo, na którym wypadł niekorzystnie. Zdjęcia będą publikowane tylko przez kanały należące lub powiązane z
Organizatorem (social media,YouTube lokale Organizatora, strona internetowa szkoły).
Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na utrwalanie materiałów, prosimy nie pozować i usunąć się z przestrzeni zdjęcia lub video oraz poinformować o tym osobę wykonującą materiały w momencie jego powstawania, tak by mogła w odpowiednim czasie zareagować w przypadku np. zdjęć grupowych czy ujęć video, gdzie inni uczestnicy chcieliby zostać utrwaleni. Materiały są wykorzystywane do promocji zajęć oraz w celach marketingowych, ale też wielokrotnie są przedmiotem usługi, którą jest utrwalenie warsztatów, ćwiczeń czy relacja uczestnictwa danej osoby/ grupy osób w zajęciach, co jest ujęte w ofercie usługi lub oferowane słownie. Materiały nie będą wykorzystywane komercyjnie i nie będą przekazywane osobom trzecim. Materiały nie będą wykorzystywane i tworzone wbrew obowiązującym w Polsce przepisom.
- Zabrania się rejestrowania, utrwalania i rozpowszechniania za pomocą foto, video czy ścieżki dźwiękowej z pobytu na terenie szkoły bez zgody organu odpowiedzialnego za takie zezwolenia. Każda próba utrwalenia pobytu na terenie szkoły, zajęć, wizerunku lektora czy innych uczestników zajęć zostanie bezwzględnie zgłaszana do organów odpowiedzialnych za ochronę tych praw i kierowana na drogę sądową bez możliwości polubownego rozwiązania
sprawy.
§8 [Dane osobowe]
- W związku z rozporządzeniem Unijnym RODO informujemy, że informacje o tym w, jaki sposób są przetwarzane Wasze dane, są dostępne tutaj: https://funkyenglish.pl/dane-osobowe/
§9 [Reklamacje]
- Klient może składać reklamacje dotyczące Usług edukacyjnych w formie pisemnej na
adres siedziby Organizatora, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami.
§10 [Zmiany Regulaminu]
- Do Umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu, który obowiązywał w momencie zawarcia Umowy.
2. Niniejszy Regulamin udostępniony jest w lokalu przedsiębiorstwa Organizatora, w którym świadczone są Usługi edukacyjne oraz stanowi załącznik do każdej Umowy.
§11 [Postanowienia końcowe]
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem odpowiednie zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
2. Spory powstałe lub mogące powstać w związku z niniejszym Regulaminem będą rozpatrywane przez właściwy miejscowo sąd powszechny.
3. Wszelkie oświadczenia woli składane drogą mailową bądź telefoniczną przez Uczestnika, o których mowa w Regulaminie, będą uważane za skuteczne, o ile zostaną złożone na podane niżej numery lub adres:
Organizator: tel.: 502382218, adres poczty elektronicznej: biuro@fukyenglish.pl chyba, że niniejszy Regulamin lub przepis prawa wymaga zachowania innej formy oświadczenia woli pod rygorem jego nieważności.
§12 [Odstąpienie i reklamacje]
- Klient, będący konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, wysyłając oświadczenie Wykonawcy.
2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się w chwili podpisania Umowy.
3. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail: biuro@fukyenglish.pl. Dane kontaktowe: FUNKY ENGLISH Studio Językowe Kamila Karczewska, ul. Ściegiennego 81/8, 25-114 Kielce, NIP 95913617891, email: biuro@fukyenglish.pl. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu lub załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w ust. 3 adres. Wykonawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
§13 [Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń]
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej z Usługodawcą.
b) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Usługodawcą.
c) Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
3. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/4.
§14 [Siła Wyższa]
- Przez Siłę Wyższą rozumie się zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy.
- W przypadku zaistnienia Siły Wyższej, Strona, której taka okoliczność uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wywiązanie się z jej zobowiązań niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 7 dni, powiadomi drugą Stronę o takich okolicznościach i ich przyczynie.
- W przypadku wystąpienia Siły Wyższej, placówka jest uprawniona do przejścia na tryb nauczania/prowadzenia zdalnego lub realizacji usługi w formie „zajęć online” do końca trwania umowy, co jest integralną częścią umowy pomiędzy Placówką i Klientem.
- Forma realizacji usługi po wystąpieniu Siły Wyższej zostanie przedstawiona Klientowi niezwłocznie po reorganizacji placówki i zapoznaniu się z aktualnymi wytycznymi odpowiednich służb wraz z nowo obowiązującym prawem oraz udostępniona za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji z Klientem
- Zgodnie z pkt. 26 §3 Klient będzie mógł zapoznać się z nowymi zasadami realizacji usługi oraz kontynuować pobieranie nauki na niezmiennie wysokim poziomie merytorycznym.
6.W przypadku zmiany formy realizacji usługi Organizator zobowiązuje się do zachowania najwyższego, obiektywnie możliwego w danej sytuacji poziomu realizacji usługi na wcześniej ustalonych zasadach cenowych. Poziom merytoryczny nie ulegnie zmianie, jedynie środki techniczne realizacji usługi zostaną dostosowane do aktualnej sytuacji w możliwie nieinwazyjny dla Uczestnika sposób.
- Żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niewykonanie Umowy w takim zakresie, w jakim zostało to spowodowane działaniem siły wyższej.
- Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenia zewnętrzne, niezależne od Stron i niemożliwe do przewidzenia przez Strony, niezawinione takie jak w szczególności: wojna, pożar, epidemia, powódź, blokady komunikacyjne o charakterze ponadregionalnym, kataklizmy społeczne albo katastrofy budowli lub budynków, katastrofy o charakterze naturalnym, katastrofy spowodowane warunkami przyrodniczymi, działania o charakterze terrorystycznym, zakaz przemieszczania się, kwarantanna osób lub szkoły, izolacja, zakaz organizowania zajęć dodatkowych, zakaz organizacji eventów, konferencji lub innych wydarzeń o podobnym charakterze.
- W przypadku wystąpienia siły wyższej Strona, która uzyskała taką informację poinformuje niezwłocznie drugą Stronę o niemożności wykonania swoich zobowiązań wynikających z Umowy oraz uzgodni z drugą Stroną podjęcie ewentualnych środków w celu usunięcia skutków działania siły wyższej. Ciężar dowodu niewykonania zobowiązania z powodu siły wyższej obciąża Stronę, która powołuje się na siłę wyższą.
- W przypadku wystąpienia siły wyższej, Strony zgadzają się na współpracę i dołożenie wszelkich starań, by nauka języka obcego odbywała się w sposób niezakłócony jak dotychczas, z tym zastrzeżeniem, że w formie zajęć zdalnych, przy
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej z Usługodawcą.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Usługodawcą.
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
czym cena nie ulega zmniejszeniu.
- W przypadku niemożności odbycia się nauki w formie zajęć stacjonarnych z przyczyn nieleżących po stronie Organizatora jak i spowodowanych siłą wyższa, Organizator zobowiązuje się do odbycia zajęć zdalnych w tym samym terminie co zajęcia stacjonarne. W przypadku braku możliwości nauki zdalnej oraz odrobienia zajęć Organizator zobowiązuje się do zwrotu opłaty proporcjonalnie do niewykorzystanych zajęć. §3 ust. 17 Regulaminu stosuje się odpowiednio.
- Uczestnik wyraża świadomie zgodę na zastosowanie wyżej opisanego trybu w sytuacji wystąpienia Siły Wyższej akceptując Regulamin potwierdza, że nie wnosi do niego uwag.
§15 [Warunki Świadczenia Usług Drogą elektroniczną]
- Każdy Klient ma dostęp do systemu internetowego eduSky.
- Każdy Klient posiada indywidualne, przypisane tylko do niego konto w ramach systemu eduSky, w związku z czym Klientowi nie wolno podawać swojego loginu lub hasła do systemu eduSky innym Klientom lub jakimkolwiek innym osobom.
- W systemie eduSky Klient uzyskuje informacje o:
- swoich należnościach za zajęcia i dokonywanych w ramach systemu płatnościach;
- zajęciach, w których dziecko uczestniczyło, uczestniczy lub będzie uczestniczyło;
- prowadzonej korespondencji w ramach systemu;
- prowadzonych w ramach FUNKY ENGLISH zajęciach dodatkowych;
- ogłoszeniach i komunikatach publikowanych w ramach systemu przez FUNKY ENGLISH.
- przerobionym w trakcie zajęć materiale, zadaniach domowych, wynikach testów oraz dostęp do materiałów, które są tam umieszczane również w przypadku nieobecności Uczestnika.
- W ramach systemu eduSky Klient uzyskuje następujące uprawnienia:
- wprowadzanie i modyfikacja danych dotyczących osoby Klienta oraz osoby Uczestnika zajęć;
- przeglądanie oferty zajęć w ramach FUNKY ENGLISH;
- zapisywanie się na zajęcia
- dokonywanie płatności za zajęcia;
- kontaktowanie się z osobami prowadzącymi zajęcia;
- uzyskiwanie szybkich informacji na temat odwołania zajęć, a także zamknięcia FUNKY
ENGLISH.
- System eduSky dostępny jest również w ramach aplikacji mobilnej, Klient posiadający urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją eduSky może zalogować się w ramach aplikacji danymi przypisanymi do jego konta w systemie, bez konieczności ponownej rejestracji.
- Klient zobowiązany jest korzystać z systemu eduSky zgodnie z jego przeznaczeniem.
- Klientom zabrania się podejmowania działań niepożądanych, za które uznaje się w szczególności:
a) rozsyłanie niechcianych lub niepotrzebnych wiadomości (SPAM) w ramach systemu; - b) nagminnego zapisywania się i wypisywania się z zajęć;
- c) wysyłania lub innego rodzaju publikowania komunikatów lub wiadomości przedstawiających treści uznawane za obraźliwe lub wulgarne.
§16 [Organizacja grup świetlicowych]
- Grupy świetlicowe, to grupy dzieci, które odbierane są ze szkolnej świetlicy przyprowadzane na zajęcia do siedziby Funky English, a następnie odprowadzane z powrotem do szkolnej świetlicy.
- Do grup świetlicowych mogą dołączać także dzieci, które są przyprowadzane przez rodziców / opiekunów prawnych bezpośrednio do Funky English.
- Lekcje języka angielskiego w Funky English dla grup świetlicowych odbywają się w godzinach 08:00 – 15:30, zgodnie z harmonogramem zaproponowanym przez Funky English.
- Przyprowadzanie i odprowadzanie dzieci jest możliwe przy zebraniu min. 8-osobowej grupy dzieci chętnych z jednej szkoły na w/w usługę.
- Usługa przyprowadzanie/odprowadzania odbywa się wyłącznie po wcześniejszym podpisaniu przez Rodzica / Opiekuna prawnego upoważnienia do odprowadzania dziecka przez pracowników Funky English (zał. nr 2) lub wersji online tego dokumentu.
- Podpisane upoważnienie w wersji papierowej należy dostarczyć do szkolnej świetlicy, a jago skan przesłać na maila biuro@funkyenglish.pl
- Odbieranie dzieci ze szkoły odbywa się wyłącznie ze świetlicy szkolnej.
- Pracownik Funky English nie ma obowiązku odbierania dzieci z innego miejsca (sali, szatni) niż wyznaczone do zbiórki.
- Aby dziecko zostało odebrane ze świetlicy, musi być tam obecne co najmniej 30 min przed swoją lekcją języka angielskiego.
- Przyprowadzanie na zajęcia oraz odprowadzanie z powrotem na świetlicę odbywa się pieszo, trasą wskazaną przez pracownika
Funky English.
- Dzieci czekają na pracownika Funky English w świetlicy szkolnej i bez jego pozwolenia nie opuszczają budynku szkoły oraz szkoły Funky English i stosują się do wszelkich poleceń wydawanych przez pracownika Funky English.
- Dzieci zobowiązane są do zachowania szczególnej ostrożności i spokoju oraz zachowania odpowiedniego tempa marszu w trakcie przyprowadzanie oraz odprowadzania.
- W przypadku nieprzestrzegania elementarnych zasad bezpieczeństwa, powtarzającego się braku subordynacji, a tym samym narażania siebie i innych dzieci na niebezpieczeństwo, Funky English ma prawo odmówić dalszego świadczenia usług w zakresie przyprowadzania i odprowadzania dziecka o czym Rodzic/ opiekun prawny zostanie poinformowany telefonicznie bądź mailowo.
- Pracownik Funky English odpowiada za bezpieczeństwo dzieci w trakcie przyprowadzania, odprowadzania oraz w trwania zajęć. Przed odebraniem dzieci ze świetlicy oraz po odprowadzeniu dzieci na świetlicę odpowiedzialność za dzieci ponosi rodzic / opiekun prawny lub opiekun świetlicy
- Rodzic / opiekun prawny może samodzielnie przyprowadzić dziecko na lekcję lub/i odebrać je po lekcji, niemniej jednak wtedy, to Rodzic / opiekun prawny ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo dziecka w tym czasie, a pracownik Funky English ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo dziecka wyłącznie w trakcie prowadzenia zajęć
- Rodzice są zobowiązani informować Funky English o odbywających się w szkole apelach, wycieczkach klasowych i wszelkich wydarzeniach odbywających się w czasie lekcji języka angielskiego,, które powodują, że lekcje języka angielskiego nie może się odbyć.
- Informacja o odwołaniu zajęć musi zostać przekazana do Funky English z co najmniej 5-cio dniowym wyprzedzeniem, w formie pisemnej na adres email biuro@funkyenglish.pl
- W przypadku braku informacji o odwołaniu lekcji języka angielskiego grupy świetlicowej Funky English traktuje lekcję jako odbytą, zrealizowaną i w pełni odpłatną, zgodnie z par. 4 niniejszego Regulaminu.
- Rodzic / opiekun prawny ma obowiązek zapoznać dziecko z niniejszym regulaminem, zwłaszcza wyjaśniając mu zasady bezpiecznego pokonywania drogi.
- Rezygnacja z usługi przyprowadzania i odprowadzania następuje po wcześniejszym powiadomieniu Funky English w formie pisemnej lub na adres mailowy biuro@funkyenglish.pl
REGULAMIN AKCJI „PAKIET AMBASADORA”
Niniejszy regulamin dotyczy specjalnej akcji „Pakiet Ambasadora” skierowanej do Uczniów Funky English Studio Językowe organizowane przez Kamilę Karczewską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą „Funky English Studio Językowe” z siedzibą w Kielcach przy ul. Ściegiennego 81/8, 25-114 Kielce, o numerze NIP: 9591361791, REGON: 260107877.
- Akcja rabatowa skierowana jest wyłącznie do aktualnych Klientów t.j. będącymi uczniami Funky English Studio Językowe.
- Akcja rabatowa rozpoczyna się 09.05.2024 o godzinie 13:00
- Aby otrzymać rabat w wysokości 100 zł z tytułu polecenia:
- polecić naszą Szkołę osobie, która nie jest obecnie oraz nie była uczniem Funky English Studio Językowe.
- osoba polecona musi podać imię oraz nazwisko osoby polecającej
- osobą poleconą nie może być rodzeństwo obecnego kursanta.
- osoba polecona musi podpisać roczną umowę na naukę w Funky English Studio Językowe oraz wpłacić pierwszą ratę kursu.
- osoba polecająca musi być naszym kursantem przynajmniej od roku szkolnego 2024/2025.
- Rabaty za polecenia łączą się – jeśli osoba poleci Szkołę 5 osobom, które spełnią powyższe warunki (pkt 3) otrzyma 500 zł rabatu na kurs.
- Rabat będzie odliczany od ostatniej raty kursu 2025/2026
- Rabaty łączą się maksymalnie do wartości kursu polecającego.
- Promocja łączy się z innymi naszymi akcjami (np. Rabat kontynuacyjny).
- W przypadku rezygnacji z kursu osoby poleconej rabat udzielany osobie polecającej nie zostaje utrzymany.
- Organizator nie wypłaca równowartości pieniężnej rabatów.
- Uczestnik Akcji uprawniony jest do złożenia reklamacji, co do niezgodności Akcji z niniejszym Regulaminem. Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres Organizatora lub wysłana na adres e-mail: biuro@funkyenglish.pl
- Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania oraz powiadomi o jej rozstrzygnięciu. Pisemna reklamacja Uczestnika powinna zawierać imię i nazwisko, dokładny adres oraz podpis Uczestnika, jak również dokładny opis i powód reklamacji. O wyniku reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany pocztą elektroniczną bądź telefonicznie.
- Administratorem Pana/i danych osobowych oraz danych Uczestnika Kursu jest Kamila Karczewska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Funky English Studio Językowe” z siedzibą w Kielcach przy ul. Ściegiennego 81/8, 25-114 Kielce. 13. Uczestnik (lub przedstawiciel ustawowy Uczestnika) wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych Uczestnika, w celu dokonywania rozliczeń oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń Organizatora i przekazywania danych w tym zakresie innym podmiotom, zgodnie z art. 13 ww. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. 14. Dane osobowe Uczestnika oraz Rodzica/Opiekuna prawnego będą przetwarzane i przechowywane do momentu ustania obowiązku prawnego wynikającego z przepisów prawa.
REGULAMIN OTRZYMANIA RABATU KONTYNUACYJNEGO
Niniejszy regulamin dotyczy specjalnej akcji rekrutacyjnej dla Uczniów Funky English Studio Językowe organizowanej przez Kamilę Karczewską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą “Funky English Studio Językowe” z siedzibą w Kielcach przy
ul. Ściegiennego 81/8, 25-114 Kielce, o numerze NIP: 9591361791, REGON: 260107877.
- Akcja rabatowa skierowana jest wyłącznie do aktualnych Klientów t.j. będącymi uczniami Funky English Studio Językowe. Nie dotyczy uczestników zajęć indywidualnych.
- Akcja rabatowa rozpoczyna się 02.05.2025 o godzinie 13:00
- Aby otrzymać rabat w wysokości 100 zł z tytułu kontynuacji nauki należy:
- zgłosić chęć kontynuowania nauki w roku szkolnym 2025/2026 logując się na swoje konto w eduSky i wypełnić formularz “Akcja Kontynuacja”, wybierając grupę i podpisując umowę, wyłącznie do 31.05.2025
- uregulować pierwszą płatność wynikającą z harmonogramu płatności do 7 dni od dnia zapisu.
- Rabat będzie odliczany od ostatniej raty.
- W przypadku rezygnacji z kursu, nie później niż do dnia rozpoczęcia kursu 2025/2026, tj do 22.09.2025, pierwsza wpłata zostanie zwrócona.
- Szkoła nie wypłaci równowartości pieniężnej rabatu kontynuacyjnego.
- Uczestnik Akcji uprawniony jest do złożenia reklamacji, co do niezgodności Akcji rabatowej z niniejszym Regulaminem. Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres Organizatora lub wysłana na adres e-mail: biuro@funkyenglish.pl
- Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania oraz powiadomi o jej rozstrzygnięciu. Pisemna reklamacja Uczestnika powinna zawierać imię i nazwisko, dokładny adres oraz podpis Uczestnika, jak również dokładny opis i powód reklamacji. O wyniku reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany pocztą elektroniczną bądź telefonicznie.
- Administratorem Pana/i danych osobowych oraz danych Uczestnika Kursu jest Kamila Karczewska prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą “Funky English Studio Językowe” z siedzibą w Kielcach przy ul. Ściegiennego 81/8, 25-114 Kielce.
- Uczestnik (lub przedstawiciel ustawowy Uczestnika) wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych Uczestnika, w celu dokonywania rozliczeń oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń Organizatora i przekazywania danych w tym zakresie innym podmiotom, zgodnie z art. 13 ww. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Dane osobowe Uczestnika oraz Rodzica/Opiekuna prawnego będą przetwarzane i przechowywane do momentu ustania obowiązku prawnego wynikającego z przepisów prawa.
REGULAMIN OTRZYMANIA RABATU RODZINNEGO
Niniejszy regulamin dotyczy specjalnej akcji promocyjnej dla Uczniów Funky English Studio Językowe organizowanej przez Kamilę Karczewską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą “Funky English Studio Językowe” z siedzibą w Kielcach przy
ul. Ściegiennego 81/8, 25-114 Kielce, o numerze NIP: 9591361791, REGON: 260107877.
- Akcja rabatowa skierowana jest Klientów t.j. będącymi uczniami Funky English Studio Językowe. Nie dotyczy uczestników zajęć indywidualnych.
- Rabat w wysokości 50 zł otrzymuje każda kolejna osoba z bliskiej rodziny przy zapisie na kurs grupowy.
- Za bliską rodzinę uważa się męża, żonę, dzieci, rodziców, rodzeństwo. aktualnego Klienta/Kursanta.
- Aby otrzymać rabat w wysokości 50 zł z tytułu rabatu rodzinnego należy:
- zgłosić chęć nauki członka bliskiej rodziny Kursanta w Szkole
- Rabat będzie odliczany od ostatniej raty.
- W przypadku rezygnacji z kursu w trakcie trwania roku szkolnego któregokolwiek z członków rodziny rabat zostanie anulowany.
- Szkoła nie wypłaci równowartości pieniężnej rabatu rodzinnego.
- Uczestnik Akcji uprawniony jest do złożenia reklamacji, co do niezgodności Akcji rabatowej z niniejszym Regulaminem. Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres Organizatora lub wysłana na adres e-mail: biuro@funkyenglish.p
- Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania oraz powiadomi o jej rozstrzygnięciu. Pisemna reklamacja Uczestnika powinna zawierać imię i nazwisko, dokładny adres oraz podpis Uczestnika, jak również dokładny opis i powód reklamacji. O wyniku reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany pocztą elektroniczną bądź telefonicznie
- Administratorem Pana/i danych osobowych oraz danych Uczestnika Kursu jest Kamila Karczewska prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą “Funky English Studio Językowe” z siedzibą w Kielcach przy ul. Ściegiennego 81/8, 25-114 Kielce.
- Uczestnik (lub przedstawiciel ustawowy Uczestnika) wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych Uczestnika, w celu dokonywania rozliczeń oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń Organizatora i przekazywania danych w tym zakresie innym podmiotom, zgodnie z art. 13 ww. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Dane osobowe Uczestnika oraz Rodzica/Opiekuna prawnego będą przetwarzane i przechowywane do momentu ustania obowiązku prawnego wynikającego z przepisów prawa.